De Consumentenhulp

De Consumentenhulp

Wij helpen u graag!

Wij helpen u te besparen

Gemakkelijk overstappen

De Consumentenhulp

Wij helpen je graag!

Klachten

Wij doen er alles aan om u als klant zo goed mogelijk te helpen. Als u een vraag heeft kunt u deze altijd stellen aan onze klantenservice. Zij helpen u graag verder! Onze medewerkers doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan helaas toch gebeuren dat u desondanks niet tevreden bent. 

Wat doen we met uw klacht? Onze klachtenafdeling doet er alles aan om uw klacht op een goede manier op te lossen. Wij hebben als doel om binnen 5 werkdagen u terugkoppeling te geven over uw klacht. Wij analyseren alle klachten die bij ons binnenkomen zodat wij onze organisatie en processen kunnen verbeteren.

Uw klacht geeft ons op die manier een kans om onze diensten steeds verder te verbeteren.

Waar kunt u uw klacht naar toe sturen? Om uw klacht op een goede en snelle manier af te handelen, vragen wij u vriendelijk contact op te nemen via info@deconsumentenhulp.nl of te bellen naar 020 220 52 56